Kim jestem
Jestem copywriterem, ale nie tylko. Zdecydowana większość copywriterów specjalizuje się wyłącznie w pisaniu tekstów. Ja, zanim zostałam copywriterem, zdobywałam przez wiele lat doświadczenie jako specjalista ds. PR i eventów, specjalista ds. promocji i marketingu stale współpracujący z działem handlowym. Przez wiele lat pracowałam również jako dziennikarz. Umiejętności zdobyte na powyższych stanowiskach pomagają mi w tworzeniu tekstów, które działają, są interesujące, zawierają konkretne informacje i docierają do odbiorców, na których nam zależy. Dzięki temu mogę wspierać moich klientów nie tylko w tworzeniu wartościowych treści, ale również w wyborze najlepszej strategii komunikacji. Wszystko po to, aby osiągnąć zamierzony cel - wzrost sprzedaży, pozytywne postrzeganie marki czy produktów, lepsza widoczność strony internetowej w sieci, itp.
Kilka słów o mnie:
- wykształcenie polonistyczne (studia dzienne pięcioletnie; Uniwesytet Szczeciński),
- wykształcenie dziennikarskie (dwuletnie studia dzienne podyplomowe; Uniwersytet Warszawski),
- copywriter i specjalista ds. PR i marketingu instytucjonalnego w warszawskiej firmie organizującej międzynarodowe wydarzenia targowe,
- dziennikarz w różnego rodzaju redakcjach gazet i czasopism o zasięgu ogólnopolskim,
- lektor języka polskiego jako obcego,
- aktualnie - samodzielny copywriter.
Nie samą pracą żyje człowiek. Gdzieś trzeba odpocząć, gdzieś znaleźć natchnienie, by tworzyć, odkrywać słowa na nowo. Stąd w moim życiu konie, góry i muzyka. Instruktor jazdy konnej, muzyk instrumentalista (klasa fortepianiu) i górołaz - może to zestawienie zaskakujące, ale czy ludzie, którzy zajmują się pracą twórczą, należą do osób typowych?
Jeżeli czujesz niedosyt wiedzy na temat mojego wykształcenia i doświadczenia, więcej informacji znajdziesz tutaj: